תאגיד המים והביוב
קריית אונו יהוד-מונסון
בר עליון דלג על בר עליון
לשיחה דיגיטלית

שירות לקוחות

אנחנו כאן למענכם!


"מי אונו"  מקצה משאבים רבים כדי לספק רמת שירות גבוהה לציבור לקוחותינו, תוך הקפדה על איכות המענה ויעילתו.
אנו רואים בפניותיכם אלינו תרומה מכרעת לשיפור השירות להצלחת התאגיד, ומתחייבים לספק לכם שירות הולם, מקצועי, יעיל ומהיר.

 

מענה טלפוני:
לצורך תשלום / בירור חשבונות מים חייגו באמצעות 8284* או 1800-50-30-80 שלוחה 3


שעות פעילות המוקד:

  • תשלומים ובירורים בימים א'-ה': 08:00 – 20:00  , בימי ו' וערבי חג: 08:00 – 12:00
  • תשלום במענה קולי ממוחשב 24/7
  • דיווח על תקלות 24 שעות ביממה שלוחה 2

קבלת קהל:

  • סניף קריית אונו
    רחוב ירושלים 39, בנין המשרדים שמעל קניון קריית אונו בניין A קומה ראשונה
    שעות קבלת קהל:
    ימים א', ג', ה': 08:30 – 14:00
    ימים ב', ד:08:30 – 18:00
    דוא"ל: info@mono.org.il
    פקס: 1800-50-30-70
  • סניף יהוד מונוסון
    דרך העצמאות 40, בנין טופ רסקו, קומה ראשונה
    שעות קבלת קהל:
    ימים א', ג', ה': 08:30 – 14:00
    ימים ב', ד: 08:30 – 18:00
    דוא"ל: info10@mono.org.il
    פקס: 1800-50-30-60

חסכו זמן יקר!
לידיעתכם, ניתן לטפל במרבית הנושאים באמצעות פניה טלפונית או באמצעות שליחת הטפסים הרלוונטיים בדוא"ל, בפקס, בדואר או בשיחה דיגיטאלית ואין הכרח להגיע אל מוקדי שירות הלקוחות.

 

 

עבור לתוכן העמוד