פניות ציבור
דעתך חשובה לנו
חברת מי אונו משקיעה את מירב המשאבים והמאמצים על מנת להמשיך ולשפר את רמת השירות ודרכי מתן השירות.
נודה לך אם תוכל לשתף אותנו בחוויית שירות שאינה תואמת את ציפיותיך או אינה ענתה לך על הצרכים אותם הצגת.
על מנת שנוכל לבדוק את פנייתך ולהעניק לך מידע מלא ומדויק בפנייתך יש לציין את מקסימום המידע הנדרש:
-
שם הלקוח
-
טלפון ליצירת קשר
-
מס משלם/נכס
-
תאריך ושעת הפנייה
-
שם נותן השירות
-
נושא הפנייה
-
תאור הפנייה
את הפניות ניתן לשלוח בכתב או באמצעות מערכת אוטומטית.
לשליחת פנייה בכתב יש לשלוח את הפנייה לכתובת הבאה:
• מי אונו - פניות הציבור, תא דואר 990, קריית אונו, מיקוד 5510001.
• דוא"ל info@mono.org.il
• פקס 1800-50-30-70 או 03-7172073
לשליחת פנייה באמצעות מערכת אוטומטית אנא לחץ כאן >>
מרגע קבלת הפנייה במשרדי החברה, בתוך 21 ימי עסקים תקבל מענה מלא לפנייתך.
על פי חוק תאגידי המים והביוב, התשס"א 2001 (סעיף 108) צרכן רשאי לפנות לרשות הממשלתית למים וביוב בתלונות וזאת רק לאחר שפנה תחילה לתאגיד מי אונו.
כתובת הרשות הממשלתית למים וביוב : רח' המסגר 14, ת.ד. 20365, ת"א 61203, טלפון 03-6369723
לשליחת פנייה לרשות המים באמצעות מערכת אוטומטית אנא לחץ כאן >>.